KLACHTENPROCEDURE2018-11-06T10:03:07+00:00

Heeft u een klacht? 

De mogelijkheid bestaat om een klacht in te dienen als u ontevreden bent over de dienstverlening of behandeling van een medewerker/ bewindvoerder van tribuo. U dient uw klacht schriftelijk kenbaar te maken aan uw eigen bewindvoerder. Hierop zult u tevens schriftelijk antwoord ontvangen. Mocht u niet tevreden zijn over het antwoord van uw bewindvoerder, dan kunt u verzoeken om de klacht over te dragen aan een collega. Wij zullen dan zo snel mogelijk met u naar een oplossing zoeken vanwege uw klacht. Hiervan zult u een schriftelijke bevestiging ontvangen. Indien u van mening bent dat tribuo geen bevredigend besluit heeft genomen ten aanzien van uw klacht, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de kantonrechter.

Team tribuo

DOWNOAD KLACHTENFORMULIER
DOWNOAD BROCHURE

Bereikbaarheid

Ons telefonisch spreekuur voor cliënten is van maandag tot en met donderdag van 9 uur tot 11 uur.

Wij zijn maandag tot en met donderdag tussen 9 uur en 17 uur telefonisch bereikbaar voor verwijzers, bedrijven en instanties.

Via mail zijn wij te bereiken op info@tribuo.nl

Contactgegevens

Postbus 268
5600 AG Eindhoven

CONTACT
tribuo
tribuo arbeidsre-integratie

ARBEIDS RE-INTEGRATIE

Het merendeel van de cliënten van Tribuo zijn enige tijd uit het arbeidsproces geweest.

LEES VERDER
tribuo curatorschap

CURATORSCHAP

Curatele is een vergaande maatregel voor meerderjarigen die zowel hun financiële als andere…

LEES VERDER
tribuo mentorschap

MENTORSCHAP

Een mentor is de wettelijk vertegenwoordiger en belangenbehartiger van zijn cliënt...

LEES VERDER
tribuo bewindvoering

BEWINDVOERING

Bewind (of beschermingsbewind) is er voor mensen die hun financiële zaken niet zelf kunnen regelen.

LEES VERDER

Referenties

Tribuo

Werken aan een nieuw leven.

CONTACT